
Kilpailutilanteessa asiakaskokemus on yrityksen menestyksen kulmakivi, ja kansainväliset toimijat ovat usein tässä edellä suomalaisia. Viennissä ja kasvussa on ratkaisevaa rakentaa liiketoimintaa asiakaskokemus edellä. Yrityksen toimintamallit ja ohjeistukset olisi hyvä laatia niin, että ne huomioivat kaikki kohtaamispisteet asiakkaiden kanssa.
Asiakaskokemus syntyy kaikissa kohtaamisissa asiakkaan ja yrityksen välillä ja haasteena on usein saada koko henkilöstö ja kumppanit ymmärtämään oman työnsä vaikutus tähän kokonaisuuteen. Tapio Koskinen esittelee Menu 4 Success ‑menetelmän, kansantajuisen, osallistavan ja innostavan lähestymistavan, jossa tunnistetaan asiakaskokemuksen arvo ja vaikutus yrityksen menestykseen sekä tarjotaan konkreettisia työkaluja muutosprosessiin ja sen jalkauttamiseen.
Menu4Success-menetelmä auttaa varmistamaan, että yrityksestäsi jaetut kokemukset ovat positiivisia. Menetelmä tarjoaa käytännön työkaluja palvelujen, toimintatapojen, viestinnän ja tehokkuuden kehittämiseen sekä omassa että kumppaneiden organisaatioissa.
Koulutus on suunnattu yritysjohdolle, asiakaspalvelulle, myynnille, markkinoinnille – kaikille, jotka vaikuttavat yrityksen asiakaskokemukseen.
Ajankohta: tiistai 27.1.2026 klo 8.30 alkaen tarjolla aamukahvit ja klo 9 – 10 koulutus
Paikka: Polónin Sali, Kerhola, Souranderintie 13
Ilmoittaudu lomakkeen kautta 22.1 mennessä.
Tiina Rinne-Järvensivu, Business Nokia, p. 050 351 8210
Lisätietoja koulutuksesta ja työpajoista:
Tapio Koskinen, Menu for Success, p. 050 436 1158, tapio@villaindian.com



