Skip to content

Tunnin potku asiakaskokemukseen 27.1.2026

Asiakaskokemus ratkaisee ja sen merkitys korostuu entisestään digiajassa. Tervetuloa inspiroivaan koulutukseen, jossa Tapio Koskinen – Menu 4 Success -menetelmän kehittäjä – johdattaa yrityksesi ydinasioiden äärelle asiakaskokemuksen merkeissä. Tavoitteena on auttaa yrityksiä sisäistämään asiakaskokemuksen merkitys ja pärjäämään markkinoilla entistä paremmin.

Kilpailutilanteessa asiakaskokemus on yrityksen menestyksen kulmakivi, ja kansainväliset toimijat ovat usein tässä edellä suomalaisia. Viennissä ja kasvussa on ratkaisevaa rakentaa liiketoimintaa asiakaskokemus edellä. Yrityksen toimintamallit ja ohjeistukset olisi hyvä laatia niin, että ne huomioivat kaikki kohtaamispisteet asiakkaiden kanssa.

Asiakaskokemus syntyy kaikissa kohtaamisissa asiakkaan ja yrityksen välillä ja haasteena on usein saada koko henkilöstö ja kumppanit ymmärtämään oman työnsä vaikutus tähän kokonaisuuteen. Tapio Koskinen esittelee Menu 4 Success ‑menetelmän, kansantajuisen, osallistavan ja innostavan lähestymistavan, jossa tunnistetaan asiakaskokemuksen arvo ja vaikutus yrityksen menestykseen sekä tarjotaan konkreettisia työkaluja muutosprosessiin ja sen jalkauttamiseen.

Menu4Success-menetelmä auttaa varmistamaan, että yrityksestäsi jaetut kokemukset ovat positiivisia. Menetelmä tarjoaa käytännön työkaluja palvelujen, toimintatapojen, viestinnän ja tehokkuuden kehittämiseen sekä omassa että kumppaneiden organisaatioissa.

Koulutus on suunnattu yritysjohdolle, asiakaspalvelulle, myynnille, markkinoinnille – kaikille, jotka vaikuttavat yrityksen asiakaskokemukseen.

Ajankohta: tiistai 27.1.2026 klo 8.30 alkaen tarjolla aamukahvit ja klo 9 – 10 koulutus
Paikka: Polónin Sali, Kerhola, Souranderintie 13
Ilmoittaudu lomakkeen kautta 22.1 mennessä.

Lisätietoja tilaisuudesta:

Tiina Rinne-Järvensivu, Business Nokia, p. 050 351 8210

Lisätietoja koulutuksesta ja työpajoista:
Tapio Koskinen, Menu for Success, p. 050 436 1158, tapio@villaindian.com

Asiakaskokemus ratkaisee ja sen merkitys korostuu entisestään digiajassa. Tervetuloa inspiroivaan koulutukseen, jossa Tapio Koskinen – Menu 4 Success -menetelmän kehittäjä – johdattaa yrityksesi ydinasioiden äärelle asiakaskokemuksen merkeissä. Tavoitteena on auttaa yrityksiä sisäistämään asiakaskokemuksen merkitys ja pärjäämään markkinoilla entistä paremmin.
16.12.2025
Nokian kaupungin A.R. Winterin pienviljelysrahasto myöntää halpakorkoisia lainoja maatilatalouden ja maaseutuelinkeinojen edistämiseen Nokian alueella. Lainojen hakuaika on käynnissä ja päättyy 31.1.2026.
10.12.2025
Nokian Kylähelmet -hanke järjestää opintomatkan Portugaliin, Faron alueelle 15.-19.3.2026. Matkan teemana on kylä- ja pyörämatkailun kehittäminen. Kylähelmet on Leader-rahoitteinen maaseudun kehittämishanke, jonka tavoitteena on vahvistaa kylien identiteettiä ja elinvoimaa.
8.12.2025
Kaupunginjohtaja Eero Väätäinen kutsuu Nokian alueen yritykset yhteiseen joulupuurotilaisuuteen tiistaina 16.12.2025 klo 8.30 alkaen Kerholan lounas- ja tilausravintolaan (Souranderintie 13, Nokia). Tilaisuudessa kiitetään kuluneesta vuodesta ja virittäydytään yhdessä joulun tunnelmaan.
6.11.2025